Saturday 12 May 2012

VELIKA LETNJA RECIKLAŽA

Imam previše materijala po stanu. Držim ih u velikom drvenom sanduku i zauzimaju mi i jedan deo ormana. Odlučili smo da sanduk prepustimo Hanninim igračkama, tako da moram naći drugo mesto za svoje krpice. Velik deo ovih materijala su sitna parčad koja su ostala od ranijih krojenja, ali opet dovoljno velika da se od njih sašije odevni predmet za dete ili bebče, ili da se iskombinuje jedno sa drugim i napravi nešto originalno. . .

Evo moje ideje:
Odlučila sam da sve recikliram. Okačiću slike svih materijala kojih želim da se “rešim”, dodaću pored njih u komentaru br. materijala i kratak opis šta bi moglo od njih da se napravi. Takođe ću okačiti i nešto modela odeće kao predlog za šivenje. Pošaljite mi i vi slike zanimljivih odelnih predmeta koje bi želeli da vam napravim ili vam se prosto samo dopada i mislite da bi se nekom drugom možda svidelo (u manjku sam sa idejama za odeću za dečake). Možete staviti linkove sa slikama u komentar ili mi poslati slike na mail ili u poruku (mail: pop.marija@gmail.com).
Postupak je sledeći:
  1. Izaberite materijal ili materijale od kojih želite da vam sašijem odelce.
  2. Izaberite model koji vam se dopada, pošaljite sliku, link, crtež, opis ako je kombinacija nekih modela. . .
  3. Ponudite cenu koju bi ste platili za taj odevni predmet. Minimalna cena koju prihvatam je 300 din.
Nadam se da vam se ideja dopada. Ovako smo spojili lepo i korisno: ja ću dobiti slobodnog prostora u stanu i nešto zaraditi, Hanna će dobiti sanduk za igračke (a onda ćemo ja i suprug, nadam se, dobiti slobodnog prostora ili manje nereda. . . samo još da je naučimo da je tamo mesto igračkama i da ona treba da ih skupi, a ne mama uvek.), a vi ćete dobiti fantastično originalno odelce.
Postaviću i tabelu sa veličinama da bi ste mogli tačno da izaberete veličinu modela.

No comments:

Post a Comment