Friday 7 August 2015

Recikliramo...

Opšti je haos ovih dana u našoj radionici.
Pravim reda, a pošto se nakupilo dosta otpadaka morala sam smisliti šta sa njima. Opcija baciti mi baš nije omiljena...
Najviše otpadnih komadića imam od krojenja platnenih pelenica, pa se odatle i rodila ideja. Recikliraću!
I tako sam spojila komadiće i dobila divne i šarene reciklirane pelenice...
Evo par fotkica


























Ih, par slika... kad su mi sve lepe pa ne mogu da izostavim neke :)
U svakom slučaju ja sam zadovoljna rezultatom, a nadam se da će i maleni pelenaši uživati u šarenišu.
Ovde možete videti ostale.
Otpadke otpadaka, otpadke od recikliranih pelenica, skupljam u jednu ogromnu kesu pa ću na kraju da napravim neke zanimljive lazy bag-ove a ovi otpaci će mi poslužiti za ispunu.

No comments:

Post a Comment