Friday 21 September 2012

Korisni saveti za praktične mame


Probem oko davanja detetu AD kapi...


Mi smo Hanni davali uljane AD kapi. Kapi se daju svaki dan u isto vreme. Mi smo joj davali pred spavanje. Malo mleka u kašičicu, pa kaneš u nju jednu kapljicu, a ona se redovno zalepi za ivicu kašike, a Hanna uz sve to ne sarađuje već ispljune...i tako svako veče... ako vam je ovo poznato evo i rešenja.
Jedno veče sam ne znam kako zaboravila na sav ovaj ritual, a Hanni već flašica sa dohranom u ustima (na žalost veoma rano sam ostala bez mleka), brzo sam otrčala po kapi i onda mi je sinula ideja. Jednostavno. Fantastično jednostavno. Uzela sam Hanni flašicu na momenat kanula joj jednu kapljicu na cuclu od flašice i vratila. Od tada sam u potpunosti sigurna da je popila svoju dnevnu dozu AD kapi. Ako još dojite možete u neko drugo doba dana dati ovako kapi na flašicu sa vodom ili varalicu. Nadam se da je ova priča bar malo korisna, jer sam se ja danima osećala oduševljeno ovom idejom, pošto nam je olakšalo dnevne rutine.

Problem oko vrata na kuhinjskim elementima i sl...(ili kakvu zaštitu da stavite)


Za ovo postoje mnoga rešenja zaštite koje možete naći u svim iole opremljenim radnjama bebi opreme. Kada bebac krene da puzi i istražuje svoju okolinu osiguravaju se svi ćoškovi, štekeri, fijoke i ormarići...Ovo su stvari na kojima ni jedan roditelj neće štedeti, pa zato i proizvođači istih radosno trljaju dlanove. Kupili smo osigurače za štekere i gumene zaštite za ćoškove stola, međutim kad su na red došli ormarići naišli smo na problem. Za neke delove je moguće naći rešenje, a za neke baš i ne. Potrudila sam se da uslikam kako bih bolje pokazala. Evo rešenje koje je jednostavno, a super jeftino naspram kupovnih. Mi smo upotrebili staru kopču sa torbe (kineska pa se pokidala), koju smo kanapom pričvrstili za vratanca otmarića. Ovo rešenje je idealno i za nezgodnije kombinacije, kao na primer kad su ormarić i šporet jedno pored drugog (vidi slike). Eto jedno jeftino rešenje.

Univerzalni bodić....


Ovo nije nešto što sve mame mogu same kod kuće, ali pošto je ideja izuzetno praktična odlučila sam (da se malo reklamiram) i nju da uvrstim u ovu priču...
Kad pomislim koliko je bodića do sad već izrasla (još malo pa puni 17 meseci) i koliko puta sam pomislila: "e da je bodić samo par cm duži". I eto ideje. Bodić je sad par cm duži. Jednostavne ideje su uvek najpraktičnije. Napravila sam bodić koji ima tri preodužetka sa kojima se bodi od veličine 62 bez muke transformiše u veličinu 80. Sad mi je samo žao što nisam ovo ranije napravila. Pogledajte slike dole i na: http://www.facebook.com/media/set/?set=oa.187887768011242&type=1
Ako se setim još čega pametnog dodaću :)

No comments:

Post a Comment